سلام و درود
امروز نهم آبان ماه 96 اولین نشست هم اندیشی سرگروه های منطقه شاهین شهر با جناب آقای اسماعیل زاده در محل سالن جلسات اداره از ساعت دوازده و سی دقیقه آغاز شد و تا ساعت 15 نیز ادامه یافت .
در این جلسه آشنایی با سرگروه های منطقه و بیان راهکار ها و مشکلات منطقه به سمع آقای رییس رسانده شد .
معاونت های محترم ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه
کارشناسان هر سه حوزه
کارشناس مرکز تحقیقات
کارشناس تکنولوژی
در این جلسه شرکت و از نزدیک با سرگروه های منطقه آشنا شدند .
اولین گردهمایی منطقه ای گروه کامپیوتر...
ما را در سایت اولین گردهمایی منطقه ای گروه کامپیوتر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: پنجشنبه 25 آبان 1396 ساعت: 18:23